Ansök, säg upp och administrera plats

Här kan du göra dina ansökningar till förskola och fritidshem och även administrera din plats, t ex lägga in schema, ändra inkomst mm.

Du kan göra ansökan utan att vara inloggad. Bra att känna till innan du påbörjar din ansökan är att din e-postadress ska uppges när du gör en ansökan (obligatoriskt fält)

Ansökan om förskola / fritidshem i annan kommun än hemkommunen
Bor ni i annan kommun och vill söka förskola eller fritidshem i någon av Smedjebackens kommuns förskolor / fritidshem hittar ni blanketten
"Ansökan om skolgång i annan kommun än hemkommunen" här på hemsidan under "E-tjänster & blanketter" .
Bor ni i Smedjebackens kommun men vill ansöka om förskola eller fritidshem i annan kommun ska ni kontakta den mottagande kommunen för att få blankett och information.