Smedjebackens kommun, till startsida
Du är här:

Smedjebackens kommun byter telefonilösning

Den 14 juni kl. 08:00 byter Smedjebackens kommun, Bärkehus AB, Smedjebacken Energi AB telefonilösning. Under övergången kan det innebära störningar och vi kan vara svåra att nå.

Smedjebackens kommun, Bärkehus AB och Smedjebacken Energi AB byter operatör från Telia till Telenor. Det kommer att vara ett kort driftavbrott i växeln kl 08.00 och det kan förekomma störningar i telefonin under dagen. Det kan innebära att du som väntar på ett samtal från kommunen, eller själv ska ringa in till oss kanske inte får kontakt direkt.

Om det är problem att kontaka oss via telefon, går det även bra att nå oss via e-post: kommun@smedjebacken.se

Målet är att allt ska fungera som vanligt.

Vi ber om ursäkt för eventuella problem det här kan medföra och ber er ha överseende med detta.

Sidan senast uppdaterad: 2018-06-15
Webbredaktör: David Wallman

Mer information

Kansliavdelningen
Mona Hyttsten
Kommunsekreterare

Tfn: 0240-66 01 17
kommun@smedjebacken.se